2013. december 26., csütörtök

25. Különös látogató

Harry szemszöge
Gondoltam meglátogatom a legjobb haveromat Louist. Bekopogtam az ajtónál de nem érkezett válasz ezért kinyitottam és bementem. A házban hatalmas kupi volt. 
-Louis!! Itthon vagy?? -kiabáltam. Mikor senki nem válaszolt elindultam a szobája felé. A szobájába belépve megláttam őt az ágyán feküdve és a plafont bámulta. Amint meglátott rám nézett és elmosolyodott és felült az ágyban. Az ágyon ült és nézett maga elé és néha mosolygott egyet-egyet.
-Louis jól vagy?? Mit nézel ott? -kérdeztem. Leültem az egyik fotelba és elkezdtem neki mesélni a napom. Mikor befejeztem ránéztem de ő még mindig ugyanugy ült. 
-Hé Louis! -mentem közelebb hozzá. Mire mosolyogva rám nézett majd elszomorodott.
-Hova tűnt Orsi?? -kérdezte Louis.
-Orsi? Louis miket beszélsz?? Már megint beszívtál?? -kérdezte mérgesen.
-Muszáj volt, nem bírtam ki. -mondta szomorúan.
-Louis kezelésre kéne járnod. -mondtam.
-Igazad van. -mondta majd felállt. Kocsival elmentünk a kórházhoz majd megálltunk a portán.
-Jó napot kívánok. Egy orvost keresünk aki segíteni tudna nekünk,azaz neki. -mutattam Louisra. -drog elvonóra szeretném beiratni vagy amit csinálni kell. -mondtam kicsit furcsán, mert sajnos nem valami választékos a szókincsem. A nő felemelte a mellette elhelyezkedő vezetékes telefont és gyorsan elhadarta valakinek amit kértünk majd hozzánk fordult.
-A 3-as kórterembe várja önöket a doktor úr. -mondta majd a jegyzetfüzetét nézegette tovább mi meg a 3-as terembe mentünk. Egy fiatal mogyoró barna hajú lány ült a székben.
-Jó napot maguk jöttek a drog elvonóra?? -kérdezte és felállt a székből.
-Igen vagyis csak a barátom. -mondtam és kezet fogtam vele.
-Üljetek le és nyugodtan tegezzük egymást mert majdnem egy idősek vagyunk. -mondta és helyet foglaltunk az asztal előtt lévő két székre.
-Ezt a lapot kérne kitölteni. -mondta és elénk tett egy papírt.
-Louis kitöltöd?? -kérdeztem Louis elé tolva a papírt.
-Persze. -mondta és körmölni kezdett.
-Egyébként Dr. Lana Poll vagyok. De szólítsatok Lanának. -mondta Lana.
-Harry Styles. -mondtam.
-Harry Styles?? Ismerős valahonnan. -mondta Lana.
-Kész van. -mondta Louis.
-Rendben akkor Louis gyere a szobádba vezetlek. -mondta Lana és egy közelben lévő szobába mentünk.
-Ez lesz a szobád. Megfelel?? -kérdezte egy gyönyörű mosoly kíséretében.Louis nem válaszolt csak leült az ágyra.
-És kimozdulhat ebből a szobából?? -kérdeztem és körbe néztem. Egy ablak nem volt és semmi nem volt a szobába az ágyon kívül ami a padlóra volt rögzítve.
-Nem. Szellőztetés van 2 naponta. -mondta Lana.
-Dehát itt megfog bolondulni. -mondtam.
-Ezért vagyok itt hogy ez ne forduljon elő. -mondta.
-Louis nem szeretnéd most meglátogatni Orsit? Úgy is itt vagyunk a kórházban. -mondtam és Lana értetlenül nézett rám.
-Nem hiszem hogy kibírnám. -mondta Louis.
-Veled leszek ne aggódj. Kimegyünk ha nem bírod. -mondtam mire beleegyezett így elmentünk Orsihoz.


Louis szemszöge
Beléptünk abba a szobába ahol 1 hónapja nem voltam, de nagyon hiányzott csak sose voltam elég bátor ahhoz hogy eljöjjek. Orsi ugyanugy feküdt az ágyon mint anno. Olyan félelmetes volt őt így látni.
-Harry nem  bírom. -mondtam és az ajtó felé fordultam.
-Louis sokáig nem fogod látni. Kitudja mi fog történi addig. -mondta Harry és valami furcsa volt a hangjában. Oda léptem az ágy mellé és óvatosan megfogtam Orsi kezét. Jég hideg volt és hófehér. Felé hajoltam és egy puszit nyomtam a homlokára. 

Petra szemszöge
A telefonom rezgésére ébredtem fel. 
-Igen?? -mondtam álmos hangon. 
-Felkeltettelek kicsim?? -kérdezte Zayn.
-Hát igen. -mondtam.
-Bocsi nem akartam. Átjössz ebédet főzni anyáéknak?? -kérdezte.
-10 perc és ott vagyok. -mondtam és letettem. Villám gyorsan felöltöztem és már Zaynnél is voltam.
-Hol vannak amúgy anyukádék?? -kérdeztem miközben a répát karikáztam fel.
-Vidámparkban. -mondta lazán. Háttal állt nekem ezért szórakozásból megdobtam egy répa darabkával.
-Héé. -mondta és rám nézett majd közelebb jött hozzám. Megállt előttem és arcunk között csak pár centi volt. Én már kezdtem csücsöríteni mikor az orromra kent egy adag tejszínhabot. 
-Ez nem ér én csókot vártam. -mondtam.
-Na jó egy picit kapsz. -mondtam majd magához húzott és megcsókolt. Közben hátra nyúltam és levettem a pultról a tejszínhabos palackot és mikor szétváltunk az arcába fújtam egy jó nagy adagot. Az egész arca csupa tejszínhab volt. Egy csókot nyomtam a tejszínhabos szájára és közben leszedtem róla a nyelvemmel. 
-Megjöttünk. -nyitott be Trish, Safaa és Walijha. Természetes át öltöztünk már és az össze senni való és evésre kész volt és az asztalon sorakoztak az evéshez szükséges eszközök. 
-Csináltunk nektek vacsit. -mondta Zayn. Leültünk és kellemes társaságban megebédeltünk. Délután nagyon jól szórakoztunk. Safaaval és Waliyhaval társasoztam míg Zayn és Trish Tv-zet. Este elköszöntünk egymástól és mindenki ment a maga szobájába. Zaynnel neki álltunk fürdeni a kádban. Én nyomtam rá a tusfürdőt míg ő dörzsölt a szivaccsal. Egyszer csak hangos sikolyt hallottunk. Azonnal kiugrottunk a kádból és magunkra csavartunk egy törölközőt. Safaa a földön ült és sírt. A konyhából zörgést hallotunk. Én Safaahoz siettem míg Zayn megfogott egy vázát és a konyha felé indult.
-Mi a f*szomat keresel te it?? -hallottam Zayn mérges hangját a konyhából.

Sziasztok! Nem nagyon tudok most mit fűzni a részhez. Csak annyit hogy remélem hogy tetszik :D

7 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a rész, bár kicsit rövid lett. Ha abba mered hagyni a blogot,megkereslek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én meg majd elfutok...amúgy köszi és miattad lett rövid...ha nem adtál volna időkorlátot akkor hosszabb lett volna

      Törlés
    2. Aha,persze fogd rám...amúgy gyorsabb vagyok,utól érlek ^^

      Törlés
  2. khm khm...ne húzd ki a gyufát ! az az Orsis albumod ugye még megvan? :D

    VálaszTörlés